Nasjonal markedssamling på Ullevaal Panorama

Helt siden 2014 har Norsk Toppfotball årlig avholdt nasjonal markedssamling for alle klubbene i Eliteserien og OBOS-ligaen, samt deres partnere.

Annonse:

Tirsdag 9. september samlet både klubber og deres viktigste partnere, samt Norsk Toppfotballs egne ligapartnere, seg til en faglig samling. Mer enn 200 deltagere deltok, og fikk i tillegg avslutte dagen med et målkalas av de sjeldne på Ullevaal-gresset.

Programmet

Første del av dagen bestod av en faglig samling med oppdateringer fra NTF og TV 2. Norsk Tipping og Altibox delte sine erfaringer som ligapartnere i Toppfotballen, før vi fikk høre merkevarehistorien til Sparebanken Norge. Deretter presenterte SK Brann og Fjordkraft sitt flotte samarbeid rundt de frivillige i klubben, under slagordet «Alle fortjener en plass».

Andre del av programmet åpnet med en inspirerende og energisk Roger Finjord, som engasjerte alle med foredraget «Jakten på det gode laget». Deretter fikk vi et fascinerende innblikk i hvordan Premier League jobber med fans og merkevarebygging. Viking FK og Tromsø IL leverte sterke og relevante innlegg med fokus på samfunnsprosjekter og merkevarebygging. 
Oslo Business Forum satte søkelyset på hva som skal til for å bli en merkevare man velger igjen og igjen. COOP og OBOS delte sine erfaringer som ligapartnere, og dagen ble avrundet med en sportslig oppdatering før kveldens kamp – ledet av Brede Hangeland og Freddy dos Santos.

Etter det faglige programmet samlet vi oss til en hyggelig felles middag og fikk oppleve en viktig, og historisk, landskamp på et fullsatt Ullevaal Stadion. Resultatet? Hele 11–1!

Takk!

Vi vil rette en stor takk til alle som satte av tid til å være med oss på Ullevaal. Det betyr mye at dere prioriterer dette i en travel hverdag. Vi håper dere tok med dere ny inspirasjon og gleder oss allerede til å levere et enda råere program i 2026.

Annonse: